McyargiC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diş sektörü ne yazıkki biraz kötü ellerde (( iyi doktorları tenzih ederim )) para kazanmak için sağlam dişinizi bile çekerler yüzdne bi kaç yerle görüşün derim, kullanılan implant markasına kadar bakın ,istanbuldaysanız burayada bir bakın derim https://dentaydin.com/

diş sektöründeki arkadaşlarıma ilettim kısaca ve nazikçe soygun bu dediler bilginize.
Evet fiyat biraz uçuk, implant 13 bin TL tanesi dişler vidalıymış ondan pahalıymış