Ne kadar doğru bilmiyorum ama bir arkadaşım implantların maliyeti çerez parası kadar bile değil demişti. Diş doktorları gerçekten bu işin suyunu çıkarmış durumda... Bir diş doktoru kıyak olsun diye sevdiği bir arkadaşına hiçbir ücret almadan implant yapmıştı bir keresinde çevremde. Demek ki gerçekten bu işin bir maliyeti yok. Tüm maliyet yapılan işçilik sanırım. Ama bu kadar astronomik olması da çok garip değil mi?