Hocam Yasal olaral karar defteri olması lazım karar defteri üzerinden yönetici seçmeniz lazım ve bunu noterde onaylamanız lazım daha sonra karar defteri alınacak kararlara yanlış değilsem ya çoğunluk yada tüm bina onayı gerekir örneğin zil yapıtıracaklar karar defterinde karar alınır oy birliği sağlanır ya onaylanır ya ret edilir. Onaylanması durumunda faturalandırılır. Bu şekilde yasal olarak yapılabilir aksi durumda yasal değildir. sizden kafalarına göre para talep edemezler.

Kitapçıdan apartman yönetimi el kitabı alıp bakabilirsiniz detaylı bilgi vardır.