Anıl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apartmanda kimse kimseyi tanımıyor 2 3 kişi toplanmışlar yönetici olmuşlar. makbuz falan vermiyorlar para elden alınıyor
Hocam karıştırın ortalığı. Yaptıkları iş yasal değil. Zabıtayı da arayın gelip teftiş etsinler.