depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi kafalarına göre yönetici olamazlar. Apartman sakinleri seçer yöneticiyi. Para alıp makbuz veriyorlar mı? Eğer vermiyorlarsa maliyeye alo deyin.
apartmanda kimse kimseyi tanımıyor 2 3 kişi toplanmışlar yönetici olmuşlar. makbuz falan vermiyorlar para elden alınıyor. aidat da istemeye başladılar ancak ortada binanın ne kadar gideri olduğu hakkında belge olmadan ödeme yapmak istemiyorum. bu para havadan kazanılmıyor sonuçta.