iyi akşamlar bir konu hakkında bilgiye ihtiyacım var.

bizim apartmanda 2 3 dairedeki şahıslar kendilerine göre apartman yöneticisi oldular ve kafalarına göre binayı boyatıp dairelerden 2.500₺ tutarında para topluyorlar. konu hakkında herhangi bir imzamız bulunmuyor. işçilik de değecek şekilde değildir ve çoktan boyalar dökülmeye başladı. çekilen şerit saçma sapan. bu parayı vermek istemiyorum boyatmadan önce de kendilerine söyledim veremeyeceğimi. sürekli kapımıza gelip duruyor.

ardından da elektrik panosuna kilit taktılar anahtarı bizde de var ancak bu konu hakkında herhangi bir yasal hakkımız varsa şikayette bulunmak istiyorum. teşekkür ederim.