Anlaşmalı boşanın olsun bitsin. Dünyada tek boşanan çift siz değilsiniz bundan sonrada siz olmayacaksınız.

Toksik bir ilişkiye zorlayarak devam etmek herkese zarar verir.

Mutsuz bir evde büyüyen bir çocuk olmaktansa mutlu 2 evde büyüyen bir çocuk olmak daha iyidir.

Annesi-Babası boşanmış tek çocukda sizin çocuğunuz değil. Çocuğunuza iyi bir eğitim verip iletişimi koparmazsanız merak etmeyin 18 yaşından sonra sık-sık görüşürsünüz.