İşbankası zaten pos bakımından çok tutarsız ve hiç beğenmediğim bir banka, taksit yapmak için mecburen senede birkaç aylığına sabit posunu alıyorum, geçen sene tek çekimleri onların posundan yapmıyorum diye her yaptığım işlem başına %1 ekstra ücret kesmişler kafalarına göre. zaten hesap hareketlerini online görebilmek için istedikleri api ücretinden felan hiç bahsetmiyorum. o yüzden mecbur kalmadıkça işbankasıyla çalışmıyorum. yıllık ücret konusuna gelirsek 1 aydan fazla aktif olunca yıl sonu ücreti kesebiliyorlar diye biliyorum. tam 1 yıl geçmiyor sanırım, çok emin olmamakla beraber öyle düşünüyorum. işin özü İşbankasına taksit yapmıyorsanız, diğer bankalardan aşırı derecede bir oran indirimi yoksa tercih etmemek lazım. geçmiş olsun.