ülkemizdeki kanunları,uygulanışını filan ben hiç bi zaman anlayamadım arkadaş.bi bakıyorsun adam suçsuz yere,ortada hiçbi delil yokken sırf kadın şunu şunu dedi diye,kadının beyanı esastır diyip geri kalan herşey boşveriliyor ve adamın başına gelmeyen kalmıyor.başka bi olayda ise bi bakıyorsun adamın kadına etmedigi kalmamış,insanlıktan çıkmış birisi resmen ve kadını ha öldürdü ha öldürecek durumda,bunla ilgili ortada şahitler var,deliller var,raporlar var ama adama kimse bişey demiyor.çevremde biçok kez bizzat gördüm bunun ikisinide,hep hayret etmişimdir.