KUZEYLONDON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet netgsm ile de görüştüm extra olarak sadece yeni sözleşme ve imza beyannamesi istiyorlar.
Yani firma olmadan Kobikom da vermiyor bireysel dimi?