OwlKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kobikom veriyor mu ben netgsm bayisiyim veremiyoruz prosödür aşırı fazla..
evet netgsm ile de görüştüm extra olarak sadece yeni sözleşme ve imza beyannamesi istiyorlar.