Bir kaç gün önce bir uzman çavuş telefonda konuşurken birden silahını çekip kafasına ateş etmek istedi ama emniyeti açıkmış, emniyeti açıp ateş edip canına kıydı ama haber olmadı.
Boşanma aşamasındaymış ve karısı çocuklarını göstermiyormuş.
Sadece erkek şiddeti yok, bir de kadın şiddeti var.
Şimdi o adam o sinirle gidip kadını öldürse günlerce yayın yapılırdı.
Şiddeti kim yapıyorsa karşı çıkılmalı, bunun kadını erkeği yok.