KUZEYLONDON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@OwlKing; ben görüştüm kişisel olarak alabiliyormuşsunuz.
Kobikom veriyor mu ben netgsm bayisiyim veremiyoruz prosödür aşırı fazla..