Sipay ile ve öde.al ile çalıştım ikisi de facia hocam. Sipay'in altunizadedeki yerini de ziyaret ettim tavsiye etmem. Öde.al fena değil. Şerif bey vardı fraudun başında hala duruyor mu bilmiyorum ama iletişim sorunu yoktu.
Samimi olmak gerekirse, bu listedekilerin çoğunu denemedim ve bilmiyorum. Ancak, bunlar ismi bilinenlerin bazıları. İyi mi biliniyor, kötü mü biliniyor araştırmanız gerekir.
Craftgate'e bakabilirsiniz. Onlar bu işlerle uğraşıyordu. Bu işletmelerin çoğu ile çalışıyorlardır muhtemelen.