Dostum yaşadığın psikolojinin çok yakın zamanda ucundan döndüm. 6-7 aydır zorla şiddet için tahrik ediyordu karşımdaki artık komple çektim gittim ve arkama bakmadım. Sırf bu dediğin mevzulardan dolayı hep kendimi uzaklaştırdım. Şükür ki de öyle oldu. Zira senin yaşadığın duruma girmek adamı psikolojik olarak daha da bozuyor ve farklı şeylere meyil etme eğilimi oluyor.
Çok geçmiş olsun. İleri de eğer tekrar bağ kurma yolu açılırsa direkt kaç uzaklaş. Daha fazla zorlama.