Merhaba

19 wv troc model bir aracımız var şanzıman sorunu çıktı etrafınızda dsg şanzıman ustası ve hakkaniyetli tavsiye edebileceğiniz biri varsa yardımcı olabilir misiniz, teşekkürler. Resimde götürdüğümüz bir ustanın bize verdiği fiyat var bilmediğim için onuda ekledim bu fiyatlar normal mi acaba