Allah sabır versin hocam. Mahkeme, savcılık, ifade vermek gerçekten bunaltıcı bir süreç hele ki haklı olduğunuz halde kendinizi savunmak zorunda kalmak ve iftiraya uğramak gerçekten insanı çileden çıkartabiliyor.