Hocam, nacizane tavsiyem öfkeye kapılmadan minimum hasarla kurtulmaya bakın bu işten. Bahsettiğiniz insan türü çok tehlikeli ve sayıları da malesef ki çok fazla. Allah yardımcınız olsun.