Evet hocam. 😊


TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl oluyor hocam? Bize diğer borsalar gibi bir cüzdan sağlıyorsunuz ve parayı o cüzdana mı aktarıyoruz?

Hesap işletim ücreti denilen tutar peşin mi alınıyor?