klncysf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son kontrolleri yaptırayım da ondan sonra benim de panik atak ve anksiyete olduğu belli olacak sanırım.


benimkisi sadece koltuğa oturunca başlamıyor çok garip her an girebiliyor ağrı.


spora da gittim onu da denedim asla kesilmiyor ağrı.
not: ilk ağrım 2019 da başlamış yani ilk defa hastaneye 2019 da gitmişim bu şikayet yüzünden.


teşekkürler bilgiler için. ilk defa bu kadar tansiyonum yükselmişti.


evet midemde de sorun varmış gibi hissediyorum. diğer 2 psikolojik hastalığım da olabilir.


evet aynısı benim de artık hastaneye gitmeye utanıyorum diyebiliriz malesef ki. en çok korktuğum şey de şu ; bir gün gerçekten kalp krizi geçirirsem asla anlayamayacağım , çünkü zaten her gün tüm belirtileri yaşıyorum.


dahiliyete gitmiştim bir şey demedi ama şöyle ki kardiyoloji yollamıştı 1-2 kan değeri yüksek diye, olmazsa tekrar sıra alayım oraya


yaşım 23 ilk defa bu kadar çıktı tansiyonum normalde böyle olmuyordu.


hayır takılmadı


enerjiyi bırakalı çok çok zaman oldu bir de kahve içmiyorum, çay bile çok nadir içerim. yan içtiğim bir şeyle pek alakalı değil bu çok kötü bişi her an olabiliyor ve gece sıklığı daha fazla.
özele git holter taktır takip ettir bence.