Bir ara benimde çok fazla kalbime sancı giriyordu doktora gittiğimde değerler temiz demişti. O ara günde 1-2 tane enerji içeceği ve kahve içiyordum onları bırakınca ağrılar bıçak gibi kesildi. Eğer enerji içeceği yada kahve tüketiyorsan azaltmanı öneririm.