Anasayfaya link eklemenin mantığı yok, menü veya logodan zaten anasayfaya link veriliyor.

Genelde ilgili yazılara link vermek tavsiye edilse de yaptığım deneme sonucunda iç linklemenin zararlı olduğu kanısına vardım.