İş yerinle aranda sorun varsa bu işlemi kesinlikle resmi kanalla yap. Noterden ihtar çek istifa ettiğine dair. Ne kadar çalıştıysan o kadar ihbar süren var, ayrıca yanlış hatırlamıyorsam her gün 1 saat iş arama iznin oluyor emin değilim bir araştır bunu.

Eğer gitmemezlik yaparsan onlar sana ihtar çeker sonra dava açabilirler.

Ayrıca dipnot: istifadan sonra işiniz hazırsa ediniz hocam. Benim ev arkadaşım kendine güvendi iş bulurum dedi. İşi de rahattı yürüyerek 5dkda gidiyordu ctesi yoktu. Şuan 6.ayda hala iş bulamadı evine geri dönmek zorunda kaldı. Piyasa karışık suan bilginize..