farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba bu hiper sanırım dışarıda yada bina içinde daha farklı optik kablonun olduğu kutu olması gerekir diye biliyorum. Bu kablo tarzı ile 1gbit alamızsınız diye tahmin ediyorum
Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam büyük ihtimalle sw'iniz 100/1000 değil,
marka modelini biliyor musunuz?
darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber optik kablo TURUNCU kalın bir kalodur kutuya giren.. Eğer turuncu kablo gelmiyorsa fiber degildir. Ek olarak fiber direk 1000mbps ile başlıyor diye biliyorum.
DataHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sw'ye gelen kablo önemli eğer fiber ise cat6 kablosu ile 1000 mbps hız alınabilir.
m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeşil olan fiber gibi duruyor.
Fotoğraf yakınlaştırdığınızda swich üstünde sarı ince fiber kablolar var

Swich markası : NOKIA GPON G-24240E-P 2.5G/1,25G 20Km B+ OPTICS