Hocam öncelikle hayırlı olsun. Çok güzel bir proje olmuş.
Kart ücreti ve kart aidatı gibi durumlar hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ayrıca bankamatik - nakit çekim oranlarındaki komisyonlar ne civarda?
Bir de hesaptaki kripto varlığı başka bir kripto hesaba tekrar gönderebiliyor muyuz? Yoksa karta bir kere aktardık mı. Onu tamamen kart üzerinden harcama zorunluluğu var mı?