Merhaba eskiden çok iyi anlardım siber güvenlikten 2020de web geliştirmeye girdiğimden beri herşeyi unuttum ve tekrar siber güvenliğe girmek istiyorum ama kali kurulumunda sorun yaşıyorum

normalde virtualbox ve kali linux işletim sistemi dosyası ayrıl yükleniyordu ama şimdi ikisinide birleştirmişler ve hazır geliyor normalde iconlu olarak çıkması ve açılması gereken dosyalar normal dosya olara gözüküyor ve tıkladığımda açmak için bir uygulama seçmemi istiyor ve açamıyorum çözüm şeklini bilen varmı
?