Merhaba arkadaşlar , uzun süredir müzdarip olduğum bir konu var askıya alınan hotmail hesabı için microsoft kısmına defalarca destek formu göndermeme rağmen bir geri dönüş alamadım . Bu konuda bilgisi olan biri varmı canlı destekleri varmıdır veya nasıl iletişim kurabiliriz ?