orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki neden? 😕
bilmiyorum 6 senedir 100 lük kullanıyorum bu çok değişik sesi bile farklı aklımdan iade etmek gibi fikir bile geçti ama geç büyük olduğundan herhalde gözüm bir türlü alışmadı