Güvenli ödeme artık zorunlu hocam eskisi gibi paranı aldın mı verdin mi muhabbeti yok sen istemesen bile 1 tl de olsa işlem güvenli ödeme ile yapılmalı yoksa aracı üzerinize alamazsınız.