Değerli forum üyeleri, hayırlısı ile galericiden bi araç alıcam fakat noter konusu güvenli ödeme her noterde var mı bilenimiz çıkar mı? güvenli ödemede geçici olarak sorun varsa eft yap denilirse yine nasıl güvenli eft yaparım?
Ödemeyi yapsam tam imza atarken adamın ayağı kaysa para yalan olur, bir kaç sefer aldım sürekli güvenmiyorum noter işlerine açıkcası.
Bilgi desteklernizi bekliyorum 🙏🏻