Çalıştım iş yerinden istifa etmek istiyorum fakat dilekçe sonrası 15 gün sonrası işten çıkabilirsin dediler bu süreden önce işe gitmeyi bıraksam ne gibi sorunlar ortaya çıkar.
Hocam 1. Aklın varsa ve işin varsa sakın ola işsiz kalma .
2. hiçbir hakediş iddaa edemezsin o süreyi sağlamazsan iş verene haklı sebeple işten çıkışını verirler ve tazminat vs hiç birşey alamazsın işsizlikde alamazsın