türkiyede asgari ücretin illere göre belirlenmesi taraftarıyım.
zaten bu zamana kadar akıl ve mantık dışı bir şekilde belirleniyor.
tek tarifeyi koca ülkeye uygulamak bana çok saçma geliyor.
bence her yıl tüm şehirlerde ekonomik olarak araştırmalar yapılıp o şehir için bir katsayı belirlenmelidir.
asgari ücret belirlendikten sonra o şehrin katsayısı ile çarpılır ve daha adil bir ücret ortaya çıkar.