Merhaba, istanbulda ikamet ediyorum ve Ocak ayınca şahıs şirketi açacağım. İstanbulda aylık muhasebe ücretleri ne kadar? Ailem memlekette ve küçük yerdeki mali müşavirle çalışıyorlar ve istanbula göre daha uygun. Bende acaba oradan şirket açabiliyor muyum? Bir şey fark ediyor mu?