Daha önce mac kullanmadığım için alışma problemi yaşar mıyım onu bilmiyorum
şirketimde hem macbook hem de thinkpad kullanmakta olan birisi olarak macte uzun süre alışma problemi yaşadım. yaklaşık 1 ay içerisinde kullanım kolaylığını görünce sevdim adapte oldum ama windowstan da şaşamıyorum o yüzden macbooku başka işler için yedekte tutuyorum. tabi tek laptopla olacağınızı düşünerek yine de bi şans verebilirsiniz. üzeceğini sanmıyorum, sadece kullanım tricklerini youtubedan birkaç video izleyerek alışmaya da başlayabilirsiniz