Şuan 2.2 daha uygun çünkü çoğu eklenti ve tema 2.3 desteklemiyor heleki detaylı ve çok eklenti gerektiren bir projeyse kesinlikle 2.2 öneririm. Kendimde hala 2.2 sueumundeyim 2.3 geçmiyorum