Bir projem için XenForo lisansı satın alıp migration işlemi uygulayarak mevcut yazılımdan geçeceğim. Şu an için XenForo 2.3 kullanmak mı daha mantıklı? Yoksa 2.2 mi?

İkinci el lisansların bazılarında güncelleme desteği bitmiş. Dolayısıyla 2.3 indiremiyorlar. Eğer 2.3 için yeteri kadar eklenti yoksa (bilmiyorum, araştırıyorum) şimdilik o lisansı alıp 2.2 ile başlayayım. İleride güncelleme yaparım.

Özetle:
- 2.2'nin günceli yakalayamayacak bir dezavantajı var mı?
- 2.3 daha mı iyi olur yoksa biraz daha beklemek mi gerekir yeteri kadar eklenti update'i yapılması için?

Teşekkürler.