zaten mevzu o insan vazgeçilmaz olmadığı bir yerde durmaz ki.
Herkes, her şey vazgeçilebilir. Bir insan ne yaparsa yapsın bu benden vazgeçemez psikolojisine girerse gözünün içine baka baka yanlış da yapar, hiçe de sayar. O yüzden birini vazgeçilmez görecek ölçüde her şeyden çok sevsem dahi sevgimi bu boyutta gösterip hissettirmem. Hayat tecrübesi.