yabancı kayıtlı olunca tr iban kabul etmiyor öyle mi çekemiyor yani hiç bir şekilde
Payooner ile çekmiştim ben, türk kayıtlıyım.
30$ çekmiştim, payooner 50$ çekim limiti vardı. Müşteri temsilcisi ile iletişime geçtim, eğer parayı çekemezsem hesabı sileceğimi söyledim, çekim limitini 29$a düşürdüler sağolsunlar müşterilerini kaybetmemek için, çektim parayı o şekilde hocam.