Merhaba, WiseCP veya WHMCS gibi otomasyon yazılımlarıyla ana sitenizi kurabilirsiniz. Sunucu otomatize etme tarafında ise @MawiLarq; hocamın diyovm otomasyonunu kullanabilirsiniz.