Rewora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben pro max kullanıyorum 15 pro max'dan geçtim daha stabil , ve çerçeve + ekran olarak bence daha iyi. şarjıda epey gidiyor tavsiye ederim. 15-16 arası pek fark yok diyorlar ama bence gayet fark var.
teşekkürler