Sadece merakimdan soruyorum. Siz ne amacla kayit ettiniz. Sadece begendiginiz icinmi, yoksa satmak icinmi yada sebepsizmi. otomotiv parca zaten amaci belli bi domain. muro yu cozemedim. bence sahsi gorusumdur kesinlikle yanlis anlamayin; ikisine bosuna para vermissiniz. ha yedek parca isi yapiyorsaniz bisi diyemem. hayirli olmasini dilerim