Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi bişey derimde malum kış
silivri değil her yer soguk .
Eskiden her türlü eleştiriyi herkes yapardı. Şimdi korkudan kimse konuşamıyor. Yazık.