hocam dönüş tabelasının baktığı yön anayol yani siz haklısınız. Yol akışına bakacak şekilde konmuş tabela. Eğer ana yol o sokak olsaydı girilmez işareti olurdu. Eğer hiç biri anayol değil ama kontrolsüz kavşak olsaydı ozaman gene girilmez işareti olurdu bence.