dumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben alacak olsam E200 alırdım. He para benim olsa Almana hiç girmem direk japon bir araba alırdım orası ayrı.
japon benimde fovorimde hani aliyorsam iyisini alayim kaliteli ve gorkemli olsun