Ben E kasaya da S kasasına da bindim.. Mercedesin c kasası alacağına 2 - 3 model düşk olsun E kasasını al... C kasası gerek malezeme gerek konfor vs konusunda Mercedesin vasat araçları...
Yani Tofaş'ta Şahin neyse Mercedeste de C Klass aynı. Doğan neyse E kasa da o...
BMW ye bulaşma... BMW yi bi alırken sevinirsin bi satarken