Türk Telekom internet bağlantısı ile whatsapp mesaj dahi gönderemiyorum ara sıra 2 3 dakikada bir internet donuyor sanki , bu durum sadece bende mi oluyor merak ettim, benzer sorun yaşayan var mı, ve bu Türk Telekom neden hala kaliteli olmayı beceremiyor sene 2025 oldu hala aynılar bunlar ya
superbox kullanıyorum sabahtan beri yavaş ayrıca bir kaç dk bir kopup yeniden bağlanıyor. Çekim 1 düş bazen 2 3 çıkıp hemen geri 1 dişe dönüyor sanırım var.