theken1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalıştığım ofisteki türk telekom kullanan arkadaşlar özellikle son 1 ayda baya şikayetçi bu konuda , hocam genel çekim gücü ile bir problem ile alakalı muhtemelen
Valla aynen öyle özellikle 1 1.5 aydır bir yavaşlık sözkonusu bizim burada bakım yapılıyor diye düşünmüştüm ama hala devam ediyor bir türlü anlamadım. Bazen iyi oluyor ama birden yine çöküşe geçiyor sanki