Türk Telekom internet bağlantısı ile whatsapp mesaj dahi gönderemiyorum ara sıra 2 3 dakikada bir internet donuyor sanki , bu durum sadece bende mi oluyor merak ettim, benzer sorun yaşayan var mı, ve bu Türk Telekom neden hala kaliteli olmayı beceremiyor sene 2025 oldu hala aynılar bunlar ya