Kamu işlerini koyunlar mı yapacak? Memurlar iş yapmasa devlet işleri lafla mı yürüyecek? İyi bari memur işlerini yönetici olarak görevlendirenler yapsın. Sen hastaneye vs. bir kuruma gittin. İşlerini kim yapıyor? Ne kafa ama. Fazla memur ya da %50 fazla diye de bir şey yok. Her kurum her yıl şu kadrolara şu kadar kişi gerekiyor diye kendi bakanlıklarına bildiri yazıyor. Üstelik emeklilik oldukça kurumlarda çalışan sayısı nedeniyle eksik personel oluşuyor. Yani işe almalar ihtiyaç sayısına göre yapılıyor.
@erkancan_87; Ücretli öğretmenlerin kasım ayı maaşları halen ödenmemiş.
hocam size şunu sorayım Memur musunuz ? eğer değilseniz bu alttakini okuyun
Kurumlar her zaman ihtiyacı olduğu için personel alımı yapmaz çoğu memur şu kadar süredir buradayım artık bu işi ben yapmak istemiyorum derler ya elinde bardakla oda oda gezip çay içerler yada işe hiç gelmez sağda solda gezerler, hatta şöyle bir şey de var mesela siz 15 yıllık yazı işlerinde çalışan bir memur olun siz üstünüze ben artık bu işi yapmak istemiyorum diyorsunuz veya yapmıyorsunuz üstünüzde 15 yıldır burada bu adam buna bir şey diyemem diye düşünüyor sonra sizin işinizi yapması için personel talebi yapıyorlar bundan dolayı kurumlarda boş gezen adam çok