Merhaba,

Açık lise ( bölümsüz ) mezunuyum.

Üniversite (açıktan) okumak istiyorum ancak neler yapmam gerektiğini bilmiyorum.

Biraz araştırdım yks sınavı varmış ama googleye yazınca ayt tyt gibi sınavlar yazıyo bunların kaydı nezaman açılıyor nasıl başvurucam nereye para yatırcam hiçbirşey anlamadım.

Direkt Whatsapp tan da yazabilirsiniz